Softar

Sitter här och kollar på semestersvenskar, grymt bra program =)  Har nyss målat mina naglar med svart nagellck, så nu är jag grymt fin också =)

Idag har jag och älskling varit på stan och shoppat. Jag köpte b.la.en hur snygg skinnjacka som helst. Så nu är jag 1800 kronor fattigare. Men what the heck, den är så fin att jag får tårar i ögonen när jag ser den.

Igår var en bra födelsedag. Helt perfekt faktiskt. På dagen kom mammi och mormor hit. Jag fick blommor och present. Deras present till mig var fickpengar till Rom, 5000 för att vara exakt. Jag blev chockad kan jag säga, men också otroligt glad.
Av älskling fick jag en supersnygg tröja och en weekend i Stockholm. Vi åker dit den 5:e mars och älskling har betalat rubbet, alltså hotellet och resan dit. Bortskämd? Jag? Näääää hahahah

På kvällen igår åkte jag och älskling till Marieberg och gick på bokrea. Jag köpte två böcker. Dessutom köpte jag en väska och solglasögon.

Nu ska jag återgå till semestersvenskar.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag vill ge dig allt jag har =)

2009-02-25 @ 22:54:42
Postat av: sofia

Åå va kul att du är nöjd med dina presenter..=) haa skulle ja oxå va om ja fick massa pengar o en härlig tripp till Stockholm.=)



ÅÅ va härligt med Bröllop. =) Kul Får gartulera!!

vart ska ni gifta er då? Spännande.

Uscha ja skulle va skit nervös redan nu.. haha



Nää Jag o Tobbe e inte gifta.

Förlovade sen-04 men kommer säkert inte gifta oss på några år. haha



Ska lägga till dej men ja e inte heller inne alltför ofta.;)



Kramar

2009-02-26 @ 05:31:48
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: sofia

Hmm Va hade du för mail adress?? Ser bara din blogg adress. ;)



Kram

2009-02-26 @ 05:34:48
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Nu sitter jag här på jobbet och längtar efter dig!

I kväll ska vi tvätta=)

2009-02-26 @ 06:43:13
Postat av: Sofia

hahahahaha Garvar ihjäl mej åt dej.. =P

hahahhaahahah.

Jodå ja fattar höhöö.

Ska lägga till dej när ja kommer hem. =)



hehe ja har inte heller varit på bodaborg sen typ jaa när man gick i skolan nått.



Okej va mysigt. =)



Vi kanske kan ta o fika nåndag eller nått?

Va ju skit länge sen vi sågs!



Kramar





2009-02-26 @ 10:08:56
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback