Snart 24



Imorgon smäller det, då fyller jag 24 (hjälp?) Trist nog går jag i skolan imorgon kväll mellan 18-20, men min mammi och mormor kommer hit på dagen och firar mig lite.

Nyss målade jag mina naglar med silvernagellack, superfint =) Det blänker och man kan nästan spegla sig i det.

Vet ni hur shoppingsugen jag är? Det är nästan så jag måste åka upp på stan en snabbis imorgon förmiddag och köpa en present till mig själv =) Jag har span på en väska som jag skulle vilja ha.

Nu ska jag gå ut i köket och koka lite chailatte till mig ocg hun' Var ett tag sen vi drack det och abstinensen börjar kännas. Förut har jag kokat med syrup, men idag köpte älskling ett chaipulver. Ska bli kul att testa.

Jag skriver imorgon kväll och berättar vad jag har fått i present.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: sofia

Måste ju börja med att säga GRATTIS!! =D



Hehe joo ja märkte ju de..;)

Jasså där ser man. Tycker du de är kul då. Hehe.



Okej men ni vill bo kvar i stan alltså. ? =)

Vem är din pojkvän då. Nyfiken som man är



Nää Det e lite tråkigt med Hennes avdelning men vad gör man? Ja måste ju jobbaa.. Gaah.



Hehe joo hon har drag av oss båda och jag är såklart skiiit stolt över henne.. Världens finaste. =)



Kramar

2009-02-24 @ 06:32:48
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback