Skola

Sitter i skolan just nu och väntar på att engelskan ska börja. Min nacke mår inge bra alls idag. Någon som vill byta med mig?

Senare idag ska jag till doktorn också. Blääää jag vill bara hem och lägga mig. Jag har knappt sovit en blund inatt på grund av all smärta.

Nä ska sluta klaga nu. Det blir inte bättre av gnäll.

Synundersökningen gick bra idag. Jag fick rådet att använda linser när jag är i skolan. Så då får jag väl göra det =) Men annars behöv de inte, utan det är när jag läser på långt håll, som tavlan i skolan tex som jag behöver dem. För då måste mina ögon anstränga sig så och det är inte bra i längden.

Nä, skriver mer sen!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag tänker på dig älskling!

Hoppas det går bra med allt idag =)

2009-02-05 @ 11:26:39

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback