Sjöfrukt

Alltså det är inte klokt vad det är gott med sjöfrukter. Det är nog det godaste godiset som finns.

Jag och älskling älskar våra nya bloggar. Det är otroligt svårt ibland att veta vilket ord man ska skriva, men sååå kul =)

Snart ska älskling iväg och spela innebandy. Själv ska jag plugga. Känns inte som att jag gör något annat än det när inte älskling är hemma. Men det lönar sig i slutändan. Man får inte MVG om man inte pluggar.

Nu ska jag umgås med hun' några sekunder innan han drar.

Ciaoo!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu är jag hemma igen =)

Dags att sjunka ner i soffan och mysa =)

2009-02-03 @ 21:58:33

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback