Psykologiprov

Brrr imorgon har jag psykologiprov. Är skapligt nervig inför det, men jag har pluggat som fasen inför det (därav den kassa uppdateringen här på bloggen) så det borde gå som jag vill, alltså bra.

Idag har jag lagat en pestopaj med tomat och mozarella, den blev goood =) snart ska vi smäcka i oss en varsin wienersemla, till de ska jag koka spansk choklad. Det är ungefär som svensk choklad, ni vet sån man gör med kakao, socker och grädde, men här tar man istället mjölk, riven mörk choklad, majsstärkelse, kanel och muskotnöt. Ljuvligt =)

På fredag måste jag sätta mig och skriva ett referat til svenskan. Den ska vara klar på söndag, så jag känner lite småpanik. Men jag har verkligen inte haft tid att göra den, har haft så mycket annat plugg. På fredag ska jag förresten träffa min fina vän C, om hon inte är inne och föder sin baby då he he. Hon ska ju föda den 24:e så man vet ju aldrig.

Hi hi våran lilla kisse har hicka just nu, så himla söt. Han ser så förvånad ut efter varje hick.

Nä, ska väl sätta igång med den där chokladen. Sen väntar vänner och semestersvenskar och sen ännu mer plugg. Håll tummarna för mig imorgon!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Det var en ljuvlig choklad=)

2009-02-19 @ 09:19:00

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback