Kalabalik

Idag var jag och kollade på innebandymatch. Älskling spelade, men tyvärr blev det bråk. En total idiot fick för sig att älskling hade knuffat honom (vilket han inte hade gjort) så han springer fram till älskling och först mordhotar honom, sen tar han sin klubba och slår skithårt med den på älsklings överkropp. Så nu har hun' ett stort, ca 30 centimeter sår under vänstra armen. Snubben var ångerfull efteråt och sa att det inte var meningen. Pah! Inte meningen? Näää, det är ju ofta man "råkar" slå någon allt vad man orkar. Vi får se om älskling går vidare med det här. Snubben borde få något sorts straff.

Igår var en bra dag. Då var vi på IKEA hela dagen och shoppade. Lampor, ljus, en  vas och annat smått och gott införskaffades. Dessutom köpte vi nya gardiner till vardagsrummet på Hemtex. Det är såååå fint här hemma nu. Tänk vad lite lampor kan göra =)

Idag köpte vi även en ny tvättkorg. Superfin. Den är i vit, flätad korg med tyg innuti.

Om en stund ska älskling och jag köpa sushi. Det blir första gången älskling äter det, hoppas han kommer gilla det.

Nu ska jag gå och kramas med hun'

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Som mamma blir jag upprörd, man att göra som hans pappa är väl att ta i...

"Skrattar" det är inte första ggr han fått sånt straff.

Men jag förstår honom till viss del.

Kram Emil

2009-02-08 @ 18:26:38
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Darya

Jag har för mig att jag kollade på Emil och Eric en gång när de spelade och de hamnade i bråk då också.. :D

2009-02-08 @ 19:50:26
URL: http://darya.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback