Bakar

Just nu håller jag på och bakar en j*vla god ananaspaj (ja den heter så) Den ska tas med till mammi imorgon. Hon ska nämligen bjuda mig och hun' på middag.

Idag har hun' spelat innebandy med jobblaget, de förlorade tyvär. Själv har jag pluggat engelska, psykologi och historia b.

När pajen är klar ska jag och älskling kolla på revolutionary road, jag tror den är grym! Nån som sett den?

Igår bowlade jag och hun'. Klockan 21:00 släntrade vi in på bowlingen. Tro det eller ej, men älskling vann 3 gånger och jag en!!!! Älskling kunde inte fatta att jag, en liten liten tjej, kunde vinna över honom =)

Nää, nu ska jag fortsätta baka. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback