En till lista

Åhh hittade en rolig lista som jag ville svara på och slänga upp här...kopiera om ni vill och fyll i ni också!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
 Din önskan är min lag

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En pall

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Cops, älskar't!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Gissar på runt 18??

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Emil som spolade på toaletten och Fifa på PS3 =)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var på stan och lunchade med Camilla K och Baby 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Vad Jonathan skrev till mig på msn =p 

8. Vad har du på dig?
I'm naked baby ;) näää jag har en stoooor hoodie på mig som tillhör Emil

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Hmm, kan inte komma på =(

10. När skrattade du senast?
Tidigare idag när jag var på stan 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, tapeter och Emils och mitt bröllopsfoto <3 

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser mina klasskompisar nästan varje dag ;) 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den var inte lika rolig som jag trodde hahaha

14. Vilken var den senaste film du såg?
Avatar och den var grym!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet i New York och Paris. Sen skulle mina nära och kära få en massa presenter som dom inte har väntat sig.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
öhhh...jag har ett IQ på 180...ahhaha näää det går ju ingen på...hmmm, ibland biter jag i smyg på mina naglar även fast jag hatar när andra gör det!

 17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Det skulle vara att folk slutade klaga på andra. Sluta tro att man själv är så mycket bättre och inte låta andra vara som dom vill. För så länge man inte skadar någon annan, så har man rätt att se ut som man vill, göra som man vill, säga vad man vill. Det är ju den som klagar på den andra som har det största problemet.

18. Tycker du om att dansa?
Jadå, men roligast är att dansa när jag är lite på kanelen =)

19. George Bush?
Barack Obama =)

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? 
Pojke skulle heta Emilio eller Alvin
Flicka skulle heta Annie, efter min syster. Hon hette Annelie, men jag kallade henne alltid för Annie. Så det namnet skulle hedra hennes minne =)

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ehhh ja tack! 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag har väntat på dig, äntligen blir det lite drag här i himlen =)


Vill passa på att önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback