090803

Oj vilken helg!

I fredags kväll drog jag och hun till Pitchers, där skulle vi ta en öl med Baby och hennes mamma. När vi kommer dit sitter huns bror där med en kompis, så vi allihopa slår oss ner vid deras bord. Vi hade supertrevligt och det blev inte bara en öl om man säger så, vid klockan 3 ramlade vi in innanför dörren här hemma igen =)

Lördagen spenderades i Åsbro på våran bröllopsfest. Oj vad kul vi hade! Det blev precis så som jag och hun ville, avslappnat och med ens närmsta vänner. Vi fick massa fina presenter och alt var helt perfekt. Vid 1 på natten började folk dra sig hemåt.

Igår blev en lugn dag. Hun spelade golf och jag åkte upp på stan och lunchade med Baby. Det fick bli en pizza på Palette. Sedan shoppade vi lite och tog en fika. Mycket bra dag =)

Nu ska jag upp på stan en snabbis, sk fixa en ny ansiktskräm och lite annat smått. Hun har ju börjat jiobba idag den stackarn. Men nästa vecka har han semester igen, för då drar vi till Samos! Ikväll ska han på fotboll och jag ska på bio med min mamma. Vi ska se sommaren med Göran, tror den kan vara väldigt bra!

Ok, det var lite info om min helg. Hoppas ni också har haft det bra,

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som ni haft en Bra helg. =D



va fick ni för fint då? Nyfiken



Kramar

2009-08-03 @ 17:20:26
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: carina

En jättetrevlig lördag, blev precis som planerat.

Sol och trevligt folk, vad mer kan man begära.

2009-08-03 @ 20:57:51
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback