Skalar potatis

Har nyss skalat potatis. Idag ska vi äta fiskgratäng, så himla gott ju! Håller på och tvättar nu också. Mindre kul, men vi hade ett berg av kläder efter Rom-resan, så det behövdes verkligen.

Idag har jag mes pluggat. Gick väl sådär. Fattar inte så mycket av uppgiften som ska göras till samhällskunskapen, men det löser sig.

Nu har älskling hämtat sommardäcken på vinden, han ska byta dom imorgon. Stackarn, det kan inte vara kul. Jag kan inte hjälpa till, för jag har ingen som helst aning om vad som ska göras ha ha, jag har inga planer på att lära mig heller =P

Nä, ska väl ta och kila ner till tvättis.

Ha de!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack snälla du.

Du har ju rätt vi har ju inte dött av det så hoppas att hon inte gör det. ;)

Men man mår ändå sjukt dåligt efteråt. urk.





Hur är det med dej då??



Kramar

2009-04-16 @ 08:26:33
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Du kan väl i alla fall vara med och titta på när jag byter däck? Allt blir så mycket lättare när du är i närheten=)

2009-04-16 @ 09:15:35

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback