Shoppat!

Tjohooo idag har jag shoppat!! Skor och tunikor hamnade i min påse och det är sååå fint =)

Nu på kvällen har vi tvättat. Det är så kul nu när man kan hänga ut tvätten på tork på balkongen. Eller kul och kul, det var väl lite att ta i. Men det är skönare att ha det hängandes på balkongen istället för badrummet.

Snart ska vi sjunka ner i soffan framför vänner, sen färjan. Konstigt nog ska vi inte grilla idag, men resten av veckan så =)
Önska mig lycka till, för imorgon har jag nationellt prov i engelska b, skrivdel tror jag.

Okej, ha en fin kväll!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har aldrig njutit så här mycket av att tvätta som jag gör nu för tiden! Det är verkligen roligt med allt som vi gör tillsammans=)

2009-04-27 @ 19:12:17
Postat av: Anonym

Åå Jag tycker kläderna luktar godare om dom hänger ute. ;) Heheh men det e ju jag de. =P Åå kan du ingte visat va du shoppat ? Nyfiken ju.

Lycka till imorgon!



Kramar

2009-04-27 @ 19:28:33

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback