Paus

Nu är det reklam.

Hmm förut när jag tuggade på min kanelbulle så slog det mig, ha, det var ju ingen kanelbulle. Det var ju en vaniljbulle =) men jag fattade inte det förrän hela bullen var slut. Ibland är man lost alltså.

Lost har jag förövrigt varit hela dagen. Engelskan var en katastrof. Det kändes som att jag inte kunde engelska alls idag. Kunde inte svara på något som läraren frågade. Tack och lov var mina vapendragare E och J likadana. J kastade blyerts omkring sig. Ha ha han är så bra.
 E, ja hon var E helt enkelt =) Underbara underbara! Men vi fick ihop ett bra arbete, visst?
De två människorna kommer jag sakna något otroligt till hösten när nya planer väntar.

Nu börjar vänner igen!

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjoo tjoo!!



Vad har du för nya planer till hösten?



I paketat var det en bikini ( Som va för liten) sen en tunika/Klänning/ Linne I typ Skjort tyg. ;) Blå och vit rutit.

Sen säng kläder. men väntar på mer. =D

Återstår att se när det kommer.



Haft en bra dag annars då?



Kramar

2009-04-16 @ 19:53:00
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Miss E

Hahah lost vadå? vi är väl alltid så;)

FÖRLÅT gumman! jag glömde höra av mig... gick ut o gick när ja kom hem sen så blev kl så mkt o så ville jag inte väcka dig med sms... kan iaf säga att jag blev förvånad.. haha.. det kommer nog bli ungefär 243254 st sms imorn... så vi kanske ska ta de över lunch ist, haha;)



Kramis!

2009-04-17 @ 00:39:46
URL: http://gotomisse.blogspot.com
Postat av: Emil

Vad söt du måste ha varit med din bulle=)

2009-04-17 @ 06:36:51
Postat av: Sofia

Jaa du menar såå. Jo dte e ju tråkigt såklart. =(



Jo ibland e det riktigt skönt med lugna dagar oxå. ;)



jag e ledig på lördag men då ska jag åka med Laget o spela två borta matcher så blir inte mycke ledigt.. =(

Sen jobbar jag hela söndag. vilket suger BALLE!

Ö nskar att jag va ledig på söndag istället..

Men men nu e det som de är och det är bara att gilla läget. =P





Vad har ni för planer till helgen då?



Kramar

2009-04-17 @ 06:41:46
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback