Nyss hemkommen

Sådärja, du var jag hemma. Idag var jag först i skolan och hade redovisning i Sam B. Den gick förvånansvärt bra! Kände mig så himla osäker innan, men det gick superbra. Efter skolan (slutade 14:00) drogj ag hem till min fina vän C. Träffade hennes underbara underbara lilla baby Natalie för första gången. Hon är den finaste lilla babyn ni kan tänka er. Jag och älskling hade ju köpt en liten dress till henne i Rom och den blev perfekt! Vi satt där och myste och myste. Plötsligt var klockan 19:00!! Snacka om att tiden bara rusade fram. Så vi klädde på oss och ick ut på en promenad innan jag drog hemåt.

Så nu sitter jag här och halvkollar på Färjan samtidigt som jag läser bloggar. Äter en ostmacka också. Hun är på fotboll, heja ÖSK! Ska mysa in mig i hans famn sen när han kommer hem. Vi är inte vana vid att vara ifrån varandra såhär länge =)

Nä, kramp i armen, orkar inte skriva mer. Hoppas er dag har varit bra!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Ikväll ska du få ligga på mitt bröst hur mycket du vill!

2009-04-21 @ 09:15:06
Postat av: Emil

Puss mitt hjärteallt=)

2009-04-21 @ 11:43:36

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback