Kalla händer

Sitter här och gråter. Ingen vill prata med mig på msn, älskling kollar på hockey oc jag fryser om händerna. Nää skoja bara, jag gråter inte, men allt det andra är sant! Skulle kunna skriva lite mer historia b, men den kräks jag på snart, så då är det lika bra att låta bli. Har pluggat lite engelska. Har något random prov imorgon, känns som att jag kan det mesta, så behöver inte plugga mer inför det.

Suck och stön. Hårfärgen blev bra förresten. Är lite ljusare brun nu med myyyycckkeeett glans i =)

Shit vad iste är gott. Drack nyss ett jätteglas med det. Satt som en smäck. Tyvärr längtar jag som en galning till sommaren när jag dricker det. Fast det kanske inte är något negativt?

Idag är det vår. Jag och hun' cyklade till stadsparken förut. Köpte oss en varsin glass och tog en promenad i solen. Sen satte vi oss på en bänk och lät strålarna värma oss. Gissa om det var underbart! Tänkte vråla ut ett vårskrik, men jag skippade det. För det första är jag inte Ronja, för det andra kanske hun' hade skämts ihjäl.

What else? Inget tror jag. Imorgon eftermiddag ska jag och hun' upp på stan. Vad vi ska göra där har jag inte riktigt förstått än, men jag tror att fika är planen. Inga fel.

Det ser ut som att hun's lag Färjestad kommer förlora matchen idag. Jag hör nämligen djupa suckar från soffan och spridda "fan fan fan"

Nä, ska ta och skicka ett hotbrev till Fia nu p.g.a. att hon inte svarar på mina desperata rop på msn.

Ha en fiiiiiin natt mina kära läsare.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååå Ledseeen!! Ville ju prata med dej!

Men höll på o moppa klart golven när du skrev så jag hörde inget.. hah har ioförsig inget ljud på msn men ändå. ;)

Sen när ha skrev hade du redan loggat ur.. BUUHUUU!



Härligt att h¨året blev bra, du får la ta en bild o vvisa. =D



Visst e det gött med sooool! Helt underbart ju!



Nää nu ska jag nog gå o nanna kudde.



Ha det göttans!



Kramar

2009-04-01 @ 22:44:42
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Sofia

AA fattar du eller??!!

Får 13000 extra ! Woohooo! Fia är GLAD

Aaa vi ska åka med husvagnen som vi gjorde förra sommaren.

Ska till västkusten o sen över till danmark(Legoland) är det tänkt.

sen blir det nog bara att vara vid sommarstugan. =)



Har ni några planer då?

Får du tillbaka nått på skatten?



Kramar

2009-04-02 @ 14:36:14
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHHAAAHHHAAAAA just ja bananskalet!!!!!! Det va så himla roligt moahahaaahaaa :P

Att du lyckades!

2009-04-02 @ 16:06:31
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha vet faktist inte hur jag har lyckats. ;)

Inte kollat upp det så noga. =P



okeej men sålänge man får tillbaka så e det ju bra värre om man ska betala nått..



Just ja ni ska ju gifta er.. =D gud va kul! =D

Klart vi måste ses men vi måste ses innan smögen oxå tycker jag. ;)





Nää Nu ska jag snart stänga här på jobbet men ha det gött så länge. <3



Kramar

2009-04-02 @ 17:49:53
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Nu är det sista arbetsdagen innan vi åker iväg till Rom =)

Det ska bli såå underbart =)

2009-04-03 @ 06:51:33

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback