Glad

Fick precis reda på att en vän till mig är gravid. Jag är så otroligt glad för deras skull (och förvånad =) =) =)

Såå, nu har jag varit i skolan. Vet inte om det gjorde mig klokare direkt. Bokade in en redovisning på måndag, får se hur det kommer gå ha ha. Kan ju inte säga att jag är klar med det som ska redovisas direkt. Men det ordnar sig. Får ta tag i det i helgen.

Jag och hun ska åka och storhandla sen. Behövs verkligen. Har inga som helst basvaror hemma, vad jag än ska ha så är det slut.

Nä tar och avrundar här. Har lite att göra. Skriver kanske sen.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu kommer jag hem för nu är det helg=)

2009-04-17 @ 14:55:51

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback