Vinner KM nu i helgen

Den här helgen spelar min älskade golfare km och han har stor chans att vinna. Vill alla som läser denna blogg göra mig en tjänst? Snälla be till högre makter att vädret inte ska skita sig, för jag vill så gärna att det ska gå bra för min älsklig. Så inge spöregn, ok?

Igår hade jag och älskling det jättemysigt. Det var inte många sekunder vi inte kramades. Min älskling luktar så gott, speciellt hans högra kind, den kan jag snusa på hur länge som helst. Mitt fina hjärta, älskar honom så mycket.

Vad ska ensamma jag göra hela helgen nu då? Jo idag ska jag plugga hela dagen och imorgon kommer Baby hit. Ska bli kul, var ett tag sen vi sågs.

Nu ska jag äta frukost.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback