Ny T-shirt

Just nu har jag på mig en superfin ny t-shirt som jag fick av min älskling idag =) han fick den från blodcentralen efter att han hade varit så duktig och lämnat blod, så man kan säga att han offrade sitt blod för mig =)

Ve ni vad jag mer fick av älskling idag när vi var på stan? Ett nagellack från O.P.I, gissa vem som är glad! Färgern är mörkt mörkt typ mörkbrun-lila-plommon, svårt att förklara men helt underbart!!!

Just ja, igår köpte jag ett par vita converse-skor, en svart kofta från H&M och nya strumpbyxor...eehh jaaa mina csn-pengar för denna månad är sluuuuut ahhaha =)

Åhhhhhhh förresten GISSA VEM SOM FICK VG PÅ MATTEPROVET????? Jag jag jag jag!!! Det mina vänner, har aldrig någonsin hänt förrut, jag har alltid alltid alltid fått IG eller G-
Ge mig maaassaaa beröm =)

Nu ska jag kolla på Baywatch med sugarpie...alltså älskling *fniss*

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Grattis, till ditt VG

2008-09-25 @ 18:47:49
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Mumari

Var med i en lite annorlunda fotoutmaning!



www.mumari.se/2008/september/freakyfridayfoto.aspx



(och förlåt för "reklamen")

2008-09-26 @ 10:21:28
URL: http://mumari.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback