Kyligt idag

Ojojoj igår blev det shopping med älskling. Jag trodde aldrig jag skulle skriva detta, men jag köpte faktiskt ett par gummistövlar igår. Dessa köpte jag, helt okej svarta, enkla vikingstövlar. Nu är vi på jakt efter ett par till älskling också. Jag köpte även ett par chinos, en kofta, ett linne och ett par mysbyxor.

Stövlarna köpte jag mest för at jag och äskling ska ut i skogen och plocka svamp i helgen. Jag längtar massor!

Nu ska jag sätta mig hos älskling och kolla på fotboll, heja Sverige!!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Hoppas att korgen blir välfylld med svamp, men gå inte vilse bara

2008-09-11 @ 07:08:04
URL: http://[email protected]

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback