Färjan

Ikväll börjar Färjan. Skrämmande nog känner jag igen bartendern på båten som är med i serien. Alltså ett stort bevis på att jag har åkt Cinderella allt för många gånger. Men nu är det ett tag sen jag åkte, så risken att mitt face dyker upp i serien är minimal, däremot har Baby och Honey all anledning att vara nervös *fnissattack* Jag ska iallafall spana in serien, tror den kan vara riktigt bra!

Nu ska älskling på fotboll, ÖSK-Norrköping, självklart vinner ÖSK!!!!

Själv ska jag knalla hem till min lille mor.

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Emil

Bara 2-2 ikväll!

Varmt och skönt var det i alla fall!

2008-09-29 @ 21:10:24

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback