Baywatch och god mat

Jag och älskling har en så underbar kväll idag. Vi har ätit gott /lax,potatisgratäng,broccoli och räkor) och nu sitter vi uppkrupna i varandras famnar och kollar på Baywatch, kan livet bli bättre? =)
Dessutom, finns det något underbarare än att ligga i sin älskades famn, känna värmen, lägga ansiktet mot hans bröst och andas in alla underbara dofter.

Hörni, håll tummarna, på torsdag har jag historiaprov.

En annan bra grej, jag har räknat lite och jag tror jag kan vara klar med komvux vt 2009, alltså till sommaren! Så går allt som det ska så är det jag som är inskriven på medicinsk sekreterarutbildning ht 2009, håll tummarna för det med!!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback