Äntligen läkartid!

Det är en sak i min kropp som inte mår som den ska och äntligen äntigen äntligen har jag fått tid hos doktorn! Gissa om jag har kämpat länge. Tyvärr är det nu så att min läkartid inträffar exakt samtidigt som en annan oerhört viktig händelse, en grej som jag mer än allt vill vara med på, som ett stöd. Men min kropp säger att jag måste gå till doktorn så jag hoppas (och kanske vet) att jag inte sviker personen som ska på den här andra grejen. För i så fall kan jag inte leva med mig själv.



Hur skulle ni ha gjort?

Kommentarer
Postat av: emelie

Lycka till hos doktorn!

2008-09-30 @ 15:05:48
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback