Vg:na bara rasar in!

Jamen gissa vem som fick VG på historiaprovet? Jag! Även fast jag tyckte att det bara gick lite halvbra på det. Jag fick dessutom ett VG+ på ett historiaarbete =)

Nu ville älskling att jag skulle skriva någonting om honom, så då får jag väl göra det. Jag kan ju skriva att han är den finaste, sötaste, sexigaste, underbaraste, snällaste, vackraste, mysigaste, snyggaste människan på jorden! Jag älskar honom så mycket att det värker i varenda led i kroppen. Han är mitt hjärtemums =)

Nu tänker jag koka te, mysa in mig i soffan och inte göra ett dyft till idag.

Imorgon är det fredag!

/Golfhustrun

PS: Mig är det mest synd om på lördag, för då har Emils bror och Emils kompis kidnappat min älskling till Sthlm, dom ska se Sverige-Portugal. Visst visst, det är väl kul att se en svettig Ronaldo å allt...men tänk på stackars mig....äh va fan, vem försöker jag lura? Jag vill också se Ronaldo live!!!!! Min tunga skulle vara fastklistrad i marken =)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, golfhustrun...jag kallas mig själv för golfänka jag, hihi...ha en bra fredagskväll!

2008-10-10 @ 19:04:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback