Sjukling

Japp nu är jag sjuk...superförkyld och huvudvärk, häääärligt  Jag gick inte till skolan i morse, men ska försöka dra mig iväg nu på eftermiddagen. Jag har bara 1:45 lektion då, med andra ord inte så långt, det borde mitt huvud orka.

Helgen har varit såååå bra. I lördags var Baby här, vi käkade efesos-mat, snacka skit och hade det allmänt bra. Älklsing var på Råsunda, tyvär vann inte Sverige, men han hade kul ändå!

Igår spelade jag och älslkling badminton i backahallen, älskling vann, men faaan vad jag sa ta honom nästa gång =) Efter det åkte vi till G-vik och badade. Hahah det var så kul. Vi åkte i forsen som galningar. Se upp alla kids typ =) Hur bra dag som helst. Inte konstigt att jag är sjuk idag kanske heheh, men i så fall är det värt det!

Nu ska jag ringa ett samtal, kanske det viktigaste samtalet jag någonsin har ringt. Det pirrar i hela kroppen. Jag dör om dom inte svarar, för då måste jag fortsätta vara nervös. Jag är så lycklig!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Erica

ska ni ha barn eller?

2008-10-13 @ 13:40:02
Postat av: Golfhustrun

heheh nää, men bra gissat, kunde ju ha varit så =)

2008-10-13 @ 16:22:05
URL: http://golfhustrun.blogg.se/
Postat av: carina

Hmm sånt vill vi inte läsa i bloggen...........nu blir vi ju nyfikna

2008-10-13 @ 19:28:28
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback