MVG =)

Gissa vem som fick MVG i ett historiaprov??? Moi!!

Usch och blä snart ska jag tvätta, det känner jag ju inte alls för.

Wiiee ikväll ska jag och älskling se Låt den rätte komma in på bio =) Jag har verkligen längtat efter den. Vågar man hoppas att Hanteringen av odöda och Människohamn kanske också blir film?

Jag är kräknervös inför matteprovet på onsdag, med tanke på att min mattelärare har satt MVG som en ribba han tycker jag kan uppnå i matte, bara för att det gick så bra på förra provet. Jag kommer säkert fibbla bort alla tal i hjärnan så att jag får IG. Men men, jag ska plugga som fan inför det.

Imorgon ska jag och älskling bowla, fan vad jag ska vinna då. Sist vann ju älskling, så det borde vara min tur nu =)

Nu måste jag packa tvättpåsen

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Grattis till mvg och hoppas att Emil låter dig vinna i bowling.....ler.......nej jag menar, det klart att du vinner

2008-10-24 @ 16:37:57
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback