Maja min maja

....min älskade piraya..från peruuuuuu till biscaaayyyaa...ååå Trazan å Banarne har med Emils hjälp satt sig på min hjärna nu.

Vet ni, idag jag haft två prov, och båda gick så himla bra! Så grattis mig.

Jag och älskling har varit på stan idag, vi har shoppat såklart. Jag köpte mig ett badmintonrack, träningsshorts å en träningströja, så jag kommer vara fiiiin på söndag när jag och älskling ska spela.
Sen köpte jag lite kläder på H&M och en bok, Sveriges maffia. Jag fick en bok av min älskling också! Dödergök av Katarina Wennstam, gissa om jag har väntat på att den boken ska komma ut. Hennes förra bok Smuts var ju bara så otroligt bra.

Näää, nu ska jag nog läsa lite
/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback