Inget svar

Suck och stön, dit jag skulle ringa idag var det obemannat, men imorgon så =)

Jag mår bättre nu ikväll, skönt.

På torsdag ska jag till doktorn och kolla upp det där som inte är som det ska i min kropp. Hoppas dom ser redan då vad som är fel, så slipper man vänta på svar.

Nu ska jag sätta mig och läsa Tartuffe av Moliere, jag ska nämligen modernisera den, det är ett svenskaarbete. Jag har börjat lite smått och jag tror jag ska förlägga handllingen till en mataffär. Den som har läst Tartuffe eller sett den på teater vet att min version kommer skilja sig ordentligt mot originalet =) Men jag ska behålla intrigen.

Sov gott alla, jag skriver imorgon och berättar hur samtalet gick

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback