Gäääsp

Just nu känns hela min hjärna som en hög potatismos. Jag har pluggat från 10 i morse fram till nu och jag är ändå inte klar. Jag har två prov imorgon, religion och natur, så mesta tiden har lagts på det såklart. Men sen har jag även ett historiaarbete som var tvunget att bli klart idag, den hade jag klumpigt nog skjutit upp att göra, så enormt mycket tid fick läggas även på det idag. Men jag blev riktigt nöjd med arbetet, som handlar om drottning Kristina.

Älskling är och spelar innebandy nu, han kommer snart hem. Då ska vi äta hemmagjord pizza som just nu står i ugnen.

Jag tror jag har blivit en vampyr. Jag biter nämligen Emil minst tre gånger om dagen. Fråga mig inte varför. Jag kanske har läst för mycket John Ajvide Lindkvist? Eller smakar Emil så himla gott att jag måste ta mig små bett av honom hela tiden? Finns det någon mer därute som har denna åkomma, bitarsjukan?

Nu ska jag ta ur pizzan ur ugnen.

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Emil

Igår fick jag lite ont i läppen när du bet mig men det gör inget. Sluta aldrig bita mig =)

2008-10-07 @ 21:45:48

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback