Nyponsoppa och glass

mmmm ikväll ska jag och älskling koka nyponsoppa och äta det tilsammans med vaniljglass. Finns det något godare?

Litteraturprovet går fortfarande bra, men det är lite svårt att veta hur mycket man ska skriva för att få ett mvg. Men det löser sig väl.

Igår var jag och älskling på creperiet som har öppnat i stan. Vi åt crepes med chokladsås och nutella, väääldigt nyttigt och väääldigt gott. Men inget slår crepsen som jag och älskling åt i Paris.

Vad händer i helgen då? Plugg plugg plugg och massa gos med älskling =) Det har jag liksom alltid tid för. Älskling ska träffa sin pappa på söndag, det är ju fars dag då. De ska kolla på fotboll, tydligen spelar ÖSK sin sista match för det här året då.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva

Hejja Obama!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback