Nästan frisk

Nu är jag nästan frisk, sköööönt =) Idag är jag hemma och pluggar, jag är snart klar med litteraturprovet, även det sköööönt =)

Imorgon ska jag luncha med min mamma på stan, jag kan inte ens minnas när vi gjorde det sist, så länge sedan är det.
Blää på fredag ska jag till tandläkaren, så då ryker minst 500. Hur kan vanliga undersökningar som går på typ 5 minuter vara så dyra? Tandläkaren lyser ju bara med en lampa och pillar lite med någon manick. Men men, är väl bara att gå dit och se glad ut. Jag har aldrig haft några hål, och tror inte jag har det nu heller, så jag ska väl inte klaga.

Nä, nu ska jag fortsätta plugga.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: emil

Hej! Jag vill bara upplysa dig om min nya blogg!

2008-11-12 @ 18:34:12
URL: http://golfdåren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha väldigt kul. Du borde verkligen skapa en blogg som heter golfdåren, det var ju ett bra namn. Där skulle du kunna skriva om alla dina rundor. På vintern skulle du kunna skriva om innebandyn. Men met av allt skulle du kunna skriva om mig, hur underbar jag är å så =)



Puss min böna

2008-11-12 @ 18:39:20
URL: http://golfhustrun.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback