Lussekatter

hjäääälp vad jag är sugen på att baka lussekatter. Hur goda är inte dom liksom? Men jag har lovat mig själv att inte baka förrän första advent, alltså om tre veckor. För hey, julen får inte komma för tidigt. Jag får panik på folk som plockar fram julsaker redan i november, tro mig, de människorna finns! När jag jobbade i affär plockades julsakerna fram i oktober där. Gissa om man var spytrött på alla tomtar och skit som skulle fram hemma i december.

Men men, nu tycker jag julen är fin, men det får inte gå till överdrift.

Nu ska jag kolla på Efterlyst. Kan man mer än älska Leif GW?

Förresten, jag är helt frisk nu!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback