Frusen

Brr sitter här och huttrar, mina fossingar är alldeles iskalla. Jag måste nog stoppa ner dom i mina hello kitty sockor. Just nu äter jag knäckemacka med ost och dricker mjölk. Väldans gott. Snart kommer älskling hem, då blir det mys och matlagning (hemmagjord pizza) Förövrigt idag så har jag haft historiaprov, det gick förvånansvärt bra. Jag skrev och skrev och skrev.

Nej, nu åkte det ner en jättestor knäckemacka-smula mella bokstaven k och l på tangentbordet...hmm jag får inte upp den..aja, inget att göra.

Ikväll ska älskling spela innebandy och jag ska hem till min mammi och fika. Jag träffade henne i affären nyss och då bjöd hon över mig. Det var inte så svårt att bjuda mig, för hon berättade att hon hade nybakade chokladbollar hemma..hey, jag hjälper gärna till att äta upp dom =)

Näää nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar, sen plugga en stund.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Chokladbollarna var väldigt goda =)

2008-11-26 @ 09:39:59

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback