Bakat lussekatter

Igår pyntade vi här hemma plus bakade lussekatter. Dom blev sååå goda och fina och det är så mysigt här hemma nu. Jag tänkte lägga upp lite bilder, får se hur det går, sidan krånglar så.

Såhär blev vardagsrumsbordet.


Adventsljustaken som jag och älskling knåpade ihop


Tomtefamiljen är på plats


Mysigt kök


Stjärnan i sovrummet


Vardagsrummet


Också vardagsrummet


i var även hundvakt åt mammas hund Lilla Lucy. Mamma låg nämligen nerbäddad i sängen med magsjuka. Lilla Lucy älskar sin blåa väska =)


Gissa vad detta skulle bli?


Tadaaaaa! Lussekatter!


Trevlig första advent alla!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

herregud vad goda lussekatter vi har gjort =)

2008-11-30 @ 18:08:04
Postat av: Emil

Oj oj vad mysigt vi har det här hemma nu =)

Med alla tända ljus och det fina julpyntet =)

2008-11-30 @ 18:11:45
Postat av: carina

vad fint ni gjort

2008-11-30 @ 20:39:59
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: EMIL

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG ÄLSKLING =)

2008-12-01 @ 08:58:46

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback