Tonfiskbaguette

Jag är beroende av tonfisk, jag kan äta det jämt, flera gånger om dagen. Idag har min sambo lovat mig en tonfiskbaguette, så nu är det det ända jag har i hjärnan. Hmm, sjukt egentligen.

Nu har jag varit på arbetsförmedlingen och fixat med lite papper. Imorgon ska jag till cityakademin, dom ska hjälpa mig att komma in på rätt linje i rätt skola. Jag har noll koll, så det är bra att dom finns. Det är helt otroligt att jag har bestämt mig för att plugga, trodde aldrig att det skulle ske.

Snart kommer min älskling hem från jobbet, längtar så otroligt efter honom. Det kommer bli hemskt om två veckor, då ska han åka på en golfresa till Göteborg i 3 dagar och 2 nätter. Hur ska jag klara av att inte sova med honom? Sedan den 9:e juli 2007 har vi bara sovit ifrån varandra ett fåtal gånger, så det kommer bli riktigt jobbigt. Men jag får tänka positivt och hoppas på att han spelar bäst av alla!

Nu ska jag kolla in komvux hemsida.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback