Knepigt det här

Hmm, den här bloggen kommer vara otroligt ful tills jag har klurat ut hur man gör om den :)

Idag står tvätt högst på listan. Jag hade bokat tre maskiner i tvättstugan, men en var som vanligt tvungen att vara sönder. Vad skönt det vore med egen tvättmaskin, men det känns onödigt att köpa nu. Men lyckos er som har en.

Annars idag kommer det mest bli mys med sambon. Efter en galen helg så behöver vi vara bara han och jag. Solen är framme lite idag, så kanske blr det en promenad framåt kvällen.

Helgen som var, ja vad ska man säga om den?
På fredagen gick sambon och jag till en nyöpnnad grekisk restaurang. Supergod mat och gott vin. Efter det gick vi upp till en kompis som hade en mini-fest. Vi kollade lite på bilder från kompisens senaste utlandsresa och hade allmänt trevligt.
Lördagen däremot blev vild. Två vänner till oss har nyss flyttat ihop och hade inflyttningsfest. Jättesnygg lägenhet och jättekul fest! Tyvär spårade det ur lite mot slutet, men finns det någonting som någonsin funkar bra med alkohol? Allra minst förhållanden. Men allt redde ut sig tillslut och det blev en lyckad kväll. Så C och L, tack för en rolig fest!

Men, nu blir det lugna, sköna helger framöver med min kärlek. Vi har en gemensam dröm och den tänker vi göra så att den går i uppfyllelse!

Nu åter till tvättstugan.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback