Kärleksbrev

Som alla säkert förstår så älskar jag min Emil något oerhört. Trodde aldrig jag skulle få uppleva sådan här kärlek. Efter många svåra år så kom min Emil in i mitt liv och verkligen visade hur man älskar. Han har lärt mig hur man uppskattar en annan människa, hur man visar respekt mot sin älskade. Han har fått mig att för alltid tro på kärleken och för det är jag honom evigt trogen.

Älskade Emil, tack för att du finns. Utan dig vore jag ingenting. Det kommer vara du och jag för alltid, det lovar jag dig. Min kärlek till dig kommer aldrig bli  mindre, för det vi har är väldigt speciellt. Jag skulle kunna spendera varje sekund av mitt liv med dig om det gick. Vi har en fin resa framför oss.
Det är du och jag mot hela världen.


Kommentarer
Postat av: carina

Jag blir tårögd.........

2008-05-31 @ 19:36:02
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback