Ingen tonfiskbaguette, ingen bil

Nää, det blev varken tonfiskbaguette eller bil idag. Vi får hålla tummarna att det blir imorgon istället.

Om en stund börjar första delfinalen i eurovision, det intresserar mig egentligen inte, men med brist av andra program på tv ikväll så får det bli det vi kollar på. Jag håller starkt på Ryssland, får se om artisten gör sig lika bra på scenen som låten är bra. Men såklart hejjar jag på Sverige, i år tar vi hem alltihop!(känns som man har sagt det varje år nu haha)

Jag hatar spam som skickas till mailen, hur får dom tag på ens adress?

Nä, åter till soffan och älskling

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Ni får fiska vid stugan i sommar och lossas att det är tonfisk.
Bagetten kan jag stå för.
"svärmor"

2008-05-20 @ 21:04:47
URL: http://sinneskatten.blogg.se
Postat av: Golfhustrun

Carina, det var en bra ide :D Det verkar vara enda sättet just nu haha
Kram

2008-05-21 @ 13:36:00

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback