Födelsedagsfirande

Vilken varm och skön dag!

Idag har jag och älskling varit ute i älsklings familjs sommarställe. Det är så otroligt fint och mysigt där.
Vi firade älsklings morfar som har fyllt år. Vi grillade och fikade och hade det jättebra.

Vid 18 åkte vi hem och sen dess har vi suttit på balkongen och läst. Man vill ju inte vara inne när det är så skönt ute.

Förresten, innan vi åkte till Åsbro(där sommarstället ligger) så var vi en runda på Marieberg, där köpte jag en superfin bikini. Rosa med blommor och alldeles ljuvlig. Emil köpte en snygg golf-pike från Oscar Jacobsson.

Nu ska jag ut på balkongen igen, skriver mer imorgon.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback