Favoritstunder

Det bästa jag vet är när min sambo håller om mig. Jag känner en så enorm trygghet så fort han är i närheten av mig.

Vi är så otroligt sugna att åka på en solsemester i sommar. Vi har kollat på en resa till Mallorca, men vi vågar inte boka något med tanke på att jag inte har något jobb. Nu har jag visserligen bestämt mig för att börja plugga i höst, men ingenting är klart än, så solsemestern får vänta några veckor.

28:e maj kommer Camilla Läckbergs nya bok "sjöjungfrun" ut, jag kommer vara den första som köper den!

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, dom ska hjäpa mig lite med papper som ska in till komvux. Nu måste jag gå och hjälpa min sambo med disken.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback