Ensamt

Usch, idag kommer inte min älskling hem förrän sent ikväll, för direkt efter hans jobb så ska han spela golf (vinn, vinn, vinn!!!) Men han har grym tur med vädret, det är ju jätteskönt ute!
Själv ska jag snart åka till Cityakademin, hoppas dom har öppet idag. Egentligen är det farligt att åka upp på stan (det ligger där) när det är såhär fint väder, risken är stor att jag antingen köper en klänning eller ett par skor. Jag borde söka hjälp.

Jag är skadad förresten! Jag har fått en glasbit i ena tån, gör så ont, för jag får inte bort den. Hoppas den kryper ut av sig självt. Glasbiten kommer med största säkerhet från en tavelram som gick sönder i helgen. Det blev sådant där glassplitter som är nästan omöjligt att få upp. Aj aj aj :(

Nu måste jag kila
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback