Äntligen

Gissa vad? Ikväll har jag ätit den efterlängtade tonfiskbaguetten! Min älskling bjöd mig på den.

Nu är det snart läggdags. Älskling ska jobba imorgon och själv ska jag till både arbetsförmedlingen och Cityakademin.

Det blev fisk idag när jag och mamma var ute och åt (mormor var också med) Vi var på stadsträdgården, det var första gången jag var där, men det var helt otroligt god mat, så det stället kan jag varmt rekomendera.
Vilken värme! Det fick bli blommig sommarklänning, svarta pumps och tights idag. Hade jag haft brunare ben så hade tightsen åkt av, men nej, jag vill inte blända större delen av Örebros befolkning. Snälla värme håll i dig nu!

Sov gott alla
/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback