Tv-spel

Okej, det här trodde jag aldrig att jag skulle skriva, men jag har köpt ett tv-spel! Eller jag och älskling har köpt, men ändå. Det är nåt EM-fotbollsspel. Helt otroligt, men det ska bli kul som fan att spela. Jag spelade mycket tv-spel när jag var yngre, för jag hade en hög med killkompsar som var helt galna i det, så man blev ju influerad. Men fotbollsspel vet jag aldrig att jag har spelat. Oj oj, tänk om jag vinner över älskling, då blir det nog så att jag får sova på soffan inatt =)

Idag har jag och älskling ätit på Clarion, helt underbar mat! Jag kan varmt rekomendera det stället. Mysig omgivning, trevlig personal, allt var bra! Så dom kommer få många besök av oss.

Jag och älskling är på jakt efter ett koppel till kissen, men vi har kollat i massa mataffärer men nej nej. Så vi får köpa ett i en djuraffär.

Usch, imorgon bitti åker älskling, jag saknar honom redan =(

Lyssna på den här låten och gråt, njut, älska, vad som helst! Den är så bra att det gör ont. Mötley Crue är ett grymt underskattat band.

Nu ska jag spela tv-spel!!!
/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu har jag vunnit två matcher. Men jag vet att jeanette är bättre än mig egentligen.

2008-06-05 @ 22:15:40

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback