Så kul!

Herregud vad kul jag och tjejjerna hade det igår! Älskar min flickor så in i bomben mycket. Kvällen började med grillning på Baby's bakgård, sen gick vi upp till henne och kollade på massa Teneriffa-bilder. Jag och gänget var nämligen på Teneriffa för lite mer än ett år sedan och satan vad kul vi hade! Sen senare drog vi till Björnis, massa folk där och så kul!

På natten när jag kom hem ringde jag min Emil. Självklart började jag gråta när jag pratade med honom. Det var natt och jag skulle sova utan min Emil, inte bra. Jag trodde inte jag var så känslig, men tydligen hahah. Stackars min Emil.

Det hade gått sådär på golfen för älskling igår, men idag verkar det gå bättre! Han är så duktig. Gissa vem som är snyggast i Göteborg den här helgen? =)

Nu ska jag duscha
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback