Pust

Pu vad varmt det är, och varmare lär det bli under dagen. Men jag klagar inte, det är ju detta man har väntat på, men jag önskar att det var tillåtet att gå runt naken. Dessutom tycker jag att ÖBO kan bygga en stor pool utanför balkongen.

Idag ska jag hem till Baby och grilla tillsammans med flera goda vänner. Ska bli så enormt kul! Efter det blir det utgång till Björnis. Där har jag inte varit på ett halvår tror jag, det blir ju mest harrys, så det ska också bli kul.

Usch vad jag saknar min Emil, han åkte för 4 timmar sen. Hmm är det hälsosamt att älska någon så mycket som jag älskar Emil? Bryr mig inte om det inte är det, för att jag har aldrig mått så bra som jag gör när jag är med honom!

Nä, nu ska jag ut och sätta mig i skuggan.
/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Jeanette..........det ser slarvigt ut att gå naken...

2008-06-07 @ 20:23:19
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Golfhustrun

Förvisso, men det är ju så skönt!!

2008-06-07 @ 23:17:46

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback