Love In This Club

Okej, skruva upp volymen på max och klicka på play så ska ni få höra något ljuvligt!

Stackars älskling, när vi åker bil så har jag med mig hela Usher-skivan men jag spelar den där låten på repeat på hög volym nästan hela tiden. Nu verkar älskling visserligen inte ha något emot det, men ändå, det är ju inte riktigt hans typ av musik. Men eftersom att jag är hans pärla så låter han mig spela den =)

Jag håller på att planerar en skivsamling att ta med i bilen till Hunnebostrand. Just nu ser den ut såhär:

*Usher-Here I Stand
*Lil Wayne- Tha Carter 3
*Stevie Wonder- Greatest Hits Collection
*Bob Marley- Greatest Hits
*Norah Jones- Alla tre skivorna

Hmm, ja, den måste utökas.
För övrigt så måste jag hylla Lil Waynes senaste skiva Tha Carter 3, okej alla hyllar den, men jag måste också göra det, för oh jesiz! Låtarna följer varandra som en porlande bäck. Magiskt. Snacka om fin återkomst för the king, Dr Dre. (kej, i min värld har han aldrig varit borta, men ändå)

Nu kommer snart älskling hem, han är på golf-möte.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback