Darin

Jag skulle vilja göra min blogg mycket finare, men ärligt talat så har jag ingen aning om hur man gör.  Så den får se ut som den gör, det är ju ändå innehållet som är vikigast.

Älskling är på väg hem nu, jag önskar att Göteborg låg runt hörnet så att han kom hem snabbt!

Vi ska grilla ikväll jag och älskling, vad vet jag inte än.

Baby, Honey och två andra tjejjer sprang på Darin (han som var med i Idol ni vet) igår kväll. Han kom i en bil och stannade den och frågade efter vägen till Max. Baby blev helt starstruck och kastade sig mot bilen och började ta kort. Jadå, hon är snart 26 år, men ränderna går aldrig ur en äkta fjortis =) Och eftersom jag och Baby är ungefär samma människa så hade jag garanterat gjort samma sak!

Baby med Darin



Nu ska jag diska och fundera på vad vi ska grilla
/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Baby

HAHAHA men när jag tog det här kortet så vissta jag inte att det va darin!

2008-06-09 @ 00:13:15
Postat av: caroline

haha! underligt! :p han verkar ha varit i farten i örebro i helgen

2008-06-10 @ 18:02:59
URL: http://hellobaby.blogg.se/
Postat av: dudie

hahaha darin det var ju inte igår!

2008-06-12 @ 20:45:21
URL: http://dudie.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback