Bomullströjja

Mitt nästa inköp blir en sådan där bomullströjja som man har när man är på havet.  Typ en sådan här, fast jag vill att den ska vara vit med svarta ränder. Jag har hittat en på Boomerang, så dit ska jag åka inom en nära framtid. Den enda trista är att jag inte har någon som helst lust att prova stora varma tröjjor i den här värmen. Men för den fina tröjjan kan jag göra ett undantag =)

Nu ska jag strax sätta mig i solen och sola en stund.

Oj oj, jag tror att fredagen kan bli riktigt kul. Hela gamla tjejgänget är samlat för första gången på ett år typ.
Men jag kommer sakna min Emil något fruktansvärt mycket.

Nä, soldags!
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback