Skräckroman

Idag har jag köpt fyra nya böcker av författaren John Ajvide Lindkvist. Han är något så ovanligt som en svenskskräckförfattare. Dom finns det inte många av precis, den enda jag kommer på som är värd att läsa är Carina Rydberg, men om det är så hemskt mycket skräck i hennes böcker vet jag inte. Hur som helst har jag läst en massa positiva recensioner om John, så nu ska jag ge honom en chans. Jag har läst baksidorna på böckerna och det lovar gott. Till och med älskling ska ge sig på en bok.

Annars idag var jag på cityakademin, nu är jag nog klar med dom.

Sen nu på eftermiddagen har mamma och mormor varit på besök här hemma.

Nu ska jag spela Buzz med hjärtat
/Golfhusrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback