Paus

Nu har jag faktiskt pluggat jättemycket. Jag är förtjänad av en paus. Vad ska jag hitta på då? Dricka en julmust? Maybe.

3 julkort kom nyss nerdimpande i brevlådan. Jag tycker det är lika kul varje gång. Jag ääälskar julkort, snälla låt aldrig den traditionen försvinna.

Egentligen borde jag gå till ÖBO och slå dom med en pinne, för igår när jag och älskling tvättade så gick ena tvättmaskinen sönder IGEN. Exakt samma som gick sönder för två veckor sedan. Tröttsamt.

Jag har kommit på vad jag önskar mig mest av allt i julklapp. Sol! Det känns som det är ett helt decennium sen jag såg sol sist.



Nä, undra om jag ska gå och pussa lite på min kisse. Han ligger i soffan och ser allmänt söt ut. Om han bara visste vad som väntar =) Attack!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste ha blivit något fel på uppiggningslänken hos mig?

2008-12-19 @ 14:28:14

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback