Muffinsbak

Just nu håller vi på och tvättar. Hemskt tråkigt, men det måste ju göras.

Sen ska vi till graven och tända ljus hos syster som skulle fyllt år idag. Grattis =)

Ännu lite senare idag så ska vi baka pepparkakasmuffins. Dom tror jag kommer bli grymt mumsiga! Om nån vill ha recept på dom så är det bara att säga till. Det kommer bli en underbar juldoft här hemma.

Igår åkte vi skridskor. Det gick förvånansvärt bra, men efter tio minuter var mina fötter döda. Nya tag nästa vecka!

Älskling hade ingen lust att gå på julbordet igår. Det blev inte jag någe ledsen över, för all tid jag kan få med honom är underbar tid. Iallafall så gjorde vi tacos istället och hade det supermysigt.

Är det bara jag som känner för att åka pulka? Jag kommer ihåg en gång när jag var yngre när jag och några kompisar fick tag på ett stort traktordäck som vi åkte nerför sörbybacken med. Såååå kul var det och det gick oerhört fort. Vet i fan om jag skulle våga det idag.

Nu ska jag skriva ner inköpslista så jag ser vad som behöver köpas inför baket. Jag ska göra iordning julskinkan idag också, bra mat att lägga i matlåda.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback