Märkliga drömmar

Jag har haft de sjukaste drömmarna hela natten. T.e.x var jag på något sorts tivoli med Tommy Lee. Han var väldigt konstig på ett sätt som inte går att förklara.



Men den värsta drömmen var nu i morse efter att älskling gått till jobbet.(jag drömmer nästan jämt mardrömmar när han har gått, märkligt. Någon som är med om något liknande?) Iallafall så drömde jag att jag låg och sov här hemma. Allt såg exakt likadant ut. Plötsligt hör jag att något skramlar till på balkongen i köket. Jag vaknar till lite(drömmer att jag vaknar till) och funderar på  vad det var. Då hör jag att Morris är ute och äter i köket, tänker att: jamen då var det säkert det som lät, ska precis blunda och somna om, när Morris med ett skrik typ blir utkastad jättehårt i hallen. Jag sätter mig med panik upp i sängen och tänker vad fan! Då stormar en svartklädd man in i sovrummet, ställer sig framför sängen och börjar knäppa upp sina byxor. Det läskiga är att jag i drömmen tänker nej, det här måste vara en dröm. Så jag försöker blunda så att jag ska vakna. Mannen får av sig sina byxor och ska precis ta tag i mig när jag ÄNTLIGEN vaknar.

Jag kastar mig upp ur sängen och rusar runt för att hitta Morris som jag vill pussa på. Han ligger tryggt i sin väska och sover, han fick en puss på kinden av mig. Sen gick jag och la mig och läste, hade ingen lust att sova mer.
Otäkt va? fyy, jag ryser när jag tänker på den. Ingen får vara dum mot min kisse.

Jag passar på och slänger upp dagens jullåt.

Idag står Queen för låten, med Thank God It's Christmas. Ingen sjunger bättre än Freddie Mercury. Varenda hårstrå reser sig på min kropp när jag hör hans sexiga röst. Därför är valet av julsång given idag. Lyssna och njut!



/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback